რუსული ენის
წრე .
სკოლაში 2017 -2018
სასწავლო წლის პირველი
სემესტრიდან VI კლასის მოსწავლეთათვის ფუნქციონირებას დაიწყებს
რუსული
ენის შემსწავლელი წრე.
წრის მუშაობის მიზნები და ამოცანები :
საწრეო მუშაობის მიზანია
მოსწავლეებმა გაიმდიდრონ ლექსიკური მარაგი , განავითარონ მეტყველების ,
მხატვრული კითხვის და შემოქმედებითი უნარები .
წრის მუშაობას გაუძღვება
მასწავლებელი : ნატალია რეხვიაშვილი
შეხვედრები ჩატარდება : 03.10 2017წ.- 07.06 2018წ.
ყოველ ხუთშაბათს 13.55
საათიდან 15.00 საათამდე სკოლაში .
რუსული ენის წრის მუშაობის პროგრამა (2017 -2018 წ.)
II- სემესტრი
N
|
თემა
|
აქტივობა
|
რესურსი
|
თარიღი
|
1.
|
გეგმის გაცნობა
|
საწრეო მუშაობის პროგრამის გაცნობა და მოკლე მიმოხილვა
|
პროექტორი
კომპიუტერი
|
18.01
|
2.
|
რუსული ზღაპრის წაკითხვა
|
ტექსტის წაკითხვა და უცხო ლექსიკურ ელემენტებზე მუშაობა, საკვანძო სიტყვებზე ყურადღების გამახვილება, ინტრესის გაღვივება
|
დამხმარე ლიტერატურა
დაფა ცარცი
|
25.01
|
3.
|
დიალოგის მოსმენა
|
კომპიუტერის საშუალებით აუდიო მასალის გამოყენება, დაპაუზება და კითხვებზე პასუხის
გაცემა , მოსწავლეები ეჩვევიან ტექსტის
მოსმენა- გაანალიზებას და სიტყვების სწორი ინტონაციით წარმოთქმას.
|
კომპიუტერი , ინტერნეტიდან მოძიებული მოსასმენი მასალა , სამუშაო
რვეული.
|
01.02
|
4.
|
გრამატიკული დროები
|
ტექსტიდან ამოკრეფენ ზმნებს, ასახელებენ რომელ დროშია კონკრეტული ზმნა, გადაყვათ წინადადებები სხვადასხვა დროში, მოსწავლეები გაიაქტიურებენ წინარე ცოდნას
|
სამუშაო რვეული, დაფა ,ცარცი, სახალისო ტექსტი
|
14.02
|
5
|
სიმღერის შესწავლა
|
სიმღერის მოსმენა და უცხო სიყვებზე მუშაობა ასევე სიმღერის შესწავლა.
|
კომპიუტერი, პროექტორი, დაფა ცარცი
|
21.02
|
6
|
ცხოვრებისეული სიტუაციის აღწერა და წერა
|
ნაცნობ ლექსიკაზე დაყრდნობით მოკლე სიტუაციების შედგენა, წინარე ცოდნის გააქტიურება
|
კომპიუტერი
დაფა,ცარცი, სამუშაო რვეული
|
28.02
|
7
|
რუსი პოეტის პუშკინის ბიოგრაფიის მოსმენა
|
ინფორმაციის მოძიება, დახარისხება და PP-ში პრეზენტაცია
|
კომპიუტერი,პროექტორი
|
01.03
|
8
|
პუშკინის ლექსების გაცნობა
|
ლექსების წაკითხვა, უცხო ლექსიკის გაცნობა-გააზრება, ახლა ლექსიკურ ელემენტებზე შესიტყვებეების შექმნა
|
პუშკინის ლექსები, სამუშაო რვეულები,კალამი, დაფა ,ცარცი.
|
15.03
|
9
|
რუსული ზღაპრის წაკითხვა
|
ტექსტის წაკითხვა და უცხო ლექსიკურ ელემენტებზე მუშაობა, საკვანძო სიტყვებზე ყურადღების გამახვილება, ინტრესის გაღვივება
|
დამხმარე ლიტერატურა, დაფა, ცარცი, ფოტოაპარატი
|
22.03
|
10
|
მინი დიალოგის მოსმენა
|
კომპიუტერის საშულებით აუდიო მასალის გამოყენება, დაპაუზება და კითხვებზე პასუხის გაცემა, მოსწავლეები ეჩვევიან ავთენტური ტექსტის მოსმენა-გაანალიზებას და სიტყვების სწორი ინტონაციით წარმოთქმას
|
კომპიუტერი, ინტერნეტიდან მოძიებული აუდიო მასალა, სამუშაო რვეული
|
29.03
|
11
|
რიცხვითი სახელები
|
რაოდენობითი და რიგობითი რიცხვითი სახელები, რიგობითი რიცვითი სახელის სქესის განხილვა და არსებით სახელთან შეთანხმება შესაბამისი სავარჯიშოების შესრულება
|
სამუშაო რვეული დაფა, ცარცი
|
05.04
|
12
|
სიმღერის შესწავლა
|
სიმღერის მოსმენა და უცხო სიყვებზე მუშაობა ასევე სიმღერის შესწავლა.
|
კომპიუტერი, პროექტორი, დაფა ცარცი
|
12.04
|
13
|
ზეპირად მოკლე სიტუაციების შედგენ
|
ნაცნობ თემატიკაზე დაყრდნობით (გაცნობა, მისალმება) მოკლე სიტუაციების შექმნა, რის საფუძველზე განამტკიცებენ ლექსიკურ მარაგს, ასევე გაამყარებენ გრამატიკულ სტუქტურებს
|
სამუშაო რვეული ფურცლები, დაფა ცარცი.
|
|
14
|
მისალოცი ბარათების შედგენა
|
წინარე ცოდნაზე დაყრდნობით მისალოცი ბარათის შედგენა
და გაფორმება ნახატებით
|
ფურცლები , ფანქრები
, დაფა, ცარცი
|
26.04
|
15
|
რუსული მულტფილმების ნახვა
|
რუსული მულტფილმის ყურება
და გაგება უცხო სიტყვებზე მუშაობა
|
კომპიუტერი , პროექტორი
ინტერნეტიდან მოძიებული მასალა, დაფა , ცარცი.
|
03.05
|
17
|
გავეცნობით რუსეთის კულტურულ ძეგლებს და ვიმოგზაურებთ
მოსკოვში
|
აუდიო მასალის მოსმენა და ყურება უცხო სიტყვებზე მუშაობა
,ინტერესის გაღვივება.
|
კომპიუტერი , პროექტორი,
ინტერნეტიდან მოძიებული მასალა ,დაფა, ცარცი
|
10.05
|
18
|
მინი დიალოგის მოსმენა ჩემი გატაცებები
|
მოსწავლეები უსმენენ მინი დიალოგს
კომპიუტერის საშუალებით, ამოკრებენ საჭირო ინფორმაციას და ასრულებენ შესაბამის სავარჯიშოებს
|
კომპიუტერი, სამუშაო ფურცელი ,კალამი
|
24.05
|
19
|
მხატვრულ ტექსტზე მუშაობა
|
ლექსიკური ელემენტების გაცნობა-გააზრება, უცხო სიტყვებზე შესიტყვების/წინადადების შედგენა
|
დამხმარე ლიტერატურა,დაფა, ცარცი, სამუშაო რვეულ
|
31.05
|
20
|
ზეპირად მოკლე სიტუაციების შედგება
|
ნაცნობ თემატიკაზე დაყრდნობით (გაცნობა, მისალმება) მოკლე სიტუაციების შექმნა, რის საფუძველზე განამტკიცებენ ლექსიკურ მარაგს, ასევე გაამყარებენ გრამატიკულ სტუქტურებს
|
სამუშაო რვეული, ფურცლები, დაფა ცარცი.
|
07.06
|
No comments:
Post a Comment